Pendik-Sabiha Gökçen Hava Meydanı Yer Altı Treni Hattı vatandaşlardan bütün nokta aldı

Cumhur Reisi Recep Tayyip Erdoğan’ın esbak törenle açılışını gerçekleştirdiği Pendik- Sabiha Gökçen Hava Meydanı Yer Altı Treni Hattı’nı kullanan vatandaşlar, hizmetten memnun kaldı.

Iblağ ve Altyapı Bakanlığı bünyesinde Reisicumhur Erdoğan ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu’nun katılımıyla açılan Pendik-Sabiha Gökçen Havalimanı metrosu, İstanbulluların hizmetine sunuldu.

Metro hattı hele gidiş geliş yoğunluğu olan zamanlarda vatandaşların havalimanına gelişinde zorlamasız sağladı. Metroyu kullanan vatandaşlar havalimanına trafik olmadan geniş ulaştıklarını ahit ve paradan tasarruf sağladıklarını söyledi.

AA muhabirine mütekellim vatandaşlardan Ferhat Yiğitlik, Kaynarca’dahi oturduğunu belirterek, “Çokça büyük basitçe. Sabiha Gökçen’e karışmak Pendik’ten çok zordu. Kurtköy’de trafik tıkanıyordu. Benim üzere işe gelmem çokça print oluyordu ama demincek haddinden fazla niteliksiz. Evimden buraya kısaca 6-7 dakikaya geldim.” dedi.

Metronun Sabiha Gökçen Havalimanına yaklaşmasının çokça bereketli olduğunu anlatım fail Çekinmezlik, şöyle konuştu:

” Halkalı’dan binecek bire bir bulaşan, nerdeyse İstanbul’un bire bir ucundan diğer ucuna gelebilecek. Bu Avrupa yakasında oturanlar ve Kadıköy’den gelenler amacıyla üstelik gür oldu. Dayanılmaz aynı say. Filhakika devamı gelecektir. Eriştirme ve Enfrastrüktür Bakanlığına teşekkür ediyorum. Havaalanından memleketim Ağrı’ya başvurmak için üstelik bu yer altı treni zahmetsiz sağlayacak. Havaalanını üstelik sık kullanan biriyim. Kent dışına gezmek amacıyla İzmir, Ankara ve Ağrı’ya gitmek üzere metroyu vira etmek benim için avantaj sağlayacak.”

“Havaalanından çıkmadan yolculuk yaptık”

Sıdıka Karademir, metroyu çokça beğendiğini söyledi. KKTC’den mevrut oğlunu karşılamak üzere Bostancı’dan geldiğini tamlayan Karademir, “Tahminî 40 an sürdü. Nakil olmadan kolaylıkla geldim. Dönüşte on paralık havaalanından çıkmadan seyahat yaptık. Süper olmuş bayıldım.” diyerek konuştu.

Adaletli Sevinçer ise Batman Havaalanı’ndan geldiğini belirterek, “Seyahat gayet iyice geçti. Çok bayındır ettim. Cenabıhak bin öğün razı olsun. Bizi gelişigüzel tip külfetten kurtardı.” ifadelerini kullandı.

Avukat Seyit Veziroğlu açılışı gerçekleşen metronun çok domuzuna bakım olduğunu dile getirdi. Metronun açılmasını yıllardır beklediklerini tamlayan Veziroğlu, şunları söyledi:

“İnşallah bunun üzere hizmetlerin bitmeme edeceğini düşünüyoruz. Bu hizmette kimin emeği varsa yurttaş olarak teşekkürname ediyoruz. Buraya gelirken otobüsle geldik, 1,5-2 saat Kadıköy vasıtasıyla sürüyor ama metroyla olduğu zaman tahminî 45 dakikaya düşüyor. 1 saat 15 dakika antlaşma tasarrufu oluyor. Antlaşma üstelik bu dönemde bizim sunma eke hazinemiz. Nedeniyle çok büyük aynı hizmet. İnşallah bu hizmetlerin devamı dirimlik. Sabiha Gökçen metrosunu kullanıp deminden de Kadıköy’e gideceğiz.”

Marmara Üniversitesi öğrencisi Beyza Fer Yazdıç, metronun öğrenciler için çok dosdoğru olduğunu düşündüğünü kaydetti. Metronun trafik açısından tasarruf sağladığını tamlayan Yazdıç, “Ego öğrenciyim yanımda tıpkısı sürü yükle geliyorum. Buradan otobüse çıvmak ve trafiğin süresince düşmek benim için haddinden fazla ağırlık oluyor. Bu yüzden bu hizmet çok bol oldu. Ailem da sevindi. Otobüsle gelip başvurmak haddinden fazla yorucu oluyordu.” dedi.